torsdag 28 mars 2013

Hemma från semestern

Hej! Då var jag hemma igen. Vi har haft en underbar vecka i fjällen och skidåkningen (utför) kändes toppen. Det var ingen ide att sikta på längdskidor eftersom utförsåkningen var bra som den var. Jag tog det lugnt så jag inte föll en ända gång och det var väldigt lite folk i backarna så det var inte så stora risker att bli påkörd heller :) Bebisen sprallade runt därinne och jag tror HON gillade det :) Jo, det är en tjej :)

Efter semestern på måndagen var det dags för RUL. Tänk att vi är halvvägs!!!! Eftersom vi kom hem söndag kväll hann jag inte oroa mig massa dagar utan det var bara plötsligen dags för RULet. Allt såg fint ut och inga anmärkningar gällande något. Hon sa tom ordet "perfekt" så det kommer jag hålla henne ansvarig för, hehe. Ovanpå det så fick vi alltså också veta att det är en flicka <3 Underbart oavsett vad det skulle bli, men givetvis känns det toppen. En liten dotter på väg, oh så glad jag är. Hon är väldigt aktiv och sparkar runt massor. Det mesta har man inte kunnat känna utanpå magen, men igår när jag skulle sova och hade handen på magen kom en ordentlig spark som tydligt kändes på utsidan också. Stackars mannen får liksom aldrig känna för det är så sällan och sporadiskt att det är svårt att tajma. Han får i så fall hålla i flera timmar...

Magen är stor nu tycker jag och det är tydligt att det är en bebis på g. Jag har redan gått upp 8 kg :S Oh my. Jag kommer bli enorm!

Sen jag kom tillbaks är det sååå mycket jobb. Redan på tisdagen var det dags för den årliga mässan som jag anordnar. Förra året var jag helt nyopererad och jag fattar inte riktigt hur jag tog mig igenom det då. Det ju ganska tungt arbete även denna gång och jag var helt slut på kvällen, men åtminstonde glad till skillnad från sist. Det kom ca 350 besökare och jag hade ca 30 utställare så jag tycker det var bra uppslutning och alla verkade väldigt nöjda. Nu dröjer det 2 år tills jag ordnar den nästa gång! Bra avslutning :)

Höres!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar