onsdag 6 februari 2013

:)

Allt bra! Bebisen lever!!!! Nu är jag helt slut och överlycklig såklart. Vi blev bakflyttade igen till ursprungsdagen, men det gör inte ett smack. 12+4 idag istället. Den rörde sig men var ganska lugn. Man kunde se båda hjärnhalvorna, skit coolt! Tänk att vår skatt fortfarande finns <3 Den mätte hela 7,4 cm. Sist var den ju bara 3,4 så den har ökat massor.

Lite snurrig nu, men jag ville skriva till alla er som lägger m assa energi för att hoppas åt oss. Det har gått bra!

Tack alla!
Kram

6 kommentarer:

  1. Härligt!! :-) Skön känsla att få se den röra sig därinne och leva och må bra. Ännu ett mål och ett stort sådant- lättad för er skull!! Även om jag visste att det skulle gå bra ;-)

    Stora kramar
    Anna i gbg... (som inte kläckt ännu trots massa sammandragningar och annat- kroppen vägrar släppa bäbis ifrån sig- hihi...)

    SvaraRadera
  2. Sååå underbart. Jag blir så glad för er skull!! Snart sitter du också med en smågrinig bebis i din famn och undrar hur du ska lyckas äta med en hand ;-) precis som jag just nu, men det gör inget... Jag äter gärna med en bebis i famnen.

    många kramar

    SvaraRadera
  3. Hurra så underbart! Tänk att allt ser bra ut och att den här gången är det äntligen er tur. Kunde knappast bli gladare idag.

    SvaraRadera
  4. Stort stort grattis till det goda beskedet! Hoppas att oron håller sig på avstånd från och med nu! /M

    SvaraRadera
  5. Grattis! Fy fasen vad skönt!
    Jag tänkte på er under dagen och höll tummarna allt jag kunde!
    Kram :D

    SvaraRadera
  6. Underbart att det såg bra ut! Så otroligt glad för din skull.
    Kram från en ny läsare
    Camilla

    SvaraRadera