tisdag 26 februari 2013

Förkylning from hell

Inte så roligt att vara förkyld i 2 veckor. Hoppas det ger med sig snart. Tror jag fått lite gravtäppa på det också så det har inte varit helt lätt att sova och att låta bli näsdropparna.. Har tom. börjat med en nässköljare! Det ska ju mycket till ändå, men jag blev så satans desperat att värdigheten fick ligga på hold lite ;) Kan ändå tycka det har hjälpt oerhört bra! Kan jag rekomendera faktiskt.

Annars är det väl bra. Till helgen ska vi till mannens föräldrar för vi ska till den trakten på bröllop så då får vi nog berätta nyheterna. Det känns ok. Inte för att det är JÄTTE kul att berätta, för det tycker jag nog inte även om jag trodde att jag skulle känna så. Det är väl ok i alla fall. Jag och mannen har varit så självständiga i våra år utan barn att det liksom ändå är märkligt att involvera andra sådär plötsligt. Jaja, det blir bra och de blir säkert glada. De vet ju faktiskt vår historia men har aldrig sagt ett ljud om det så det blir ju intressant att höra om de frågar lite mer nu. Skulle inte tro det tyvärr. De låtsas nog bara som inget precis som de gjort innan.

Annars är det bra. Inga krämpor att prata om. Förkylningen har gjort att jag inte kunnat träna, men hoppas på nästa vecka. Känner lite panik fortfarande över den "tappade" formen. Ska ju åka skidor om ett par veckor och inser att skidjackan är på TOK för liten!!!! Panik! Byxorna kan jag har för de har hängslen så jag kan ju ha knappen och dragkedjan öppen... Men jackan för bövelen! Får se om jag hittar nåt stort asfult på rean... Kul.

Magen är större och jag tycker det syns nu. Sen är jag nog fetare också bara för att liksom... men, jag klagar inte. Det får gå som det är. Jag har satt lite mål för framtiden istället. Längtar till crossfiten som jag ska ta upp så fort jag kan!

Hoppas alla har det bra där ute :)
Kram



1 kommentar:

  1. Gravtäppa? Skall du plantera på en grav?

    SvaraRadera