måndag 4 februari 2013

Veckan

På onsadg denna veckan är det alltså dags för kub. Nerverna är ju såklart på utsidan av kroppen och alla "symptom" är som bortblåsta. Allt detta kan ju hänga ihop med nerver, slutat med mediciner och spökveckor... jag får hoppas helt enkelt.

Ikväll ska jag träna och försöka skingra tankarna. Försöker träna ett par gånger i veckan och det gör mig lite friskare i huvudet. Ikväll blir den nog gym.

Annars har jag haft en underbar helg. Vi har promenerat i häckeberga och ätit frukost på ett surdegsbageri. Ja, inget mer kunde fullända helgen på ett bättre sätt. Jag och älskade mannen har njutit av varandra helt enkelt.

Om allt går som det ska på onsdag åker vi till göteborg och min syster i helgen. Det ska bli supermysigt! Ska bli roligt att se kidsen också. Efter det är det nog snart dags att berätta för mina föräldrar... blir ju på något vis skönt att få det ur sig. Det svåra är väl att de inte vet ett piss om vår historia. Hoppas det kommer kännas ok ändå.

Blir nog lite sporadiska inlägg här dessa dagar, men det är väntan på onsdag som gör det. Orkar helt enkelt inte känna efter så mycket vilket jag gör mycket när jag skriver här.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar