onsdag 20 juni 2012

Sorry

Det är säkert sjuukt intressant att läsa om mina stora händelser i livet just nu... bröllopsskor och mens. Ledsen för idétorkan :) Det händer bara inte så mycket så jag är inte så inspirerad att skriva heller. Jag försöker tänka på roliga saker som ska ske i sommar och jag försöker glädjas åt att min kropp typ fungerar lite som den ska mellan varven, men jag fattar att det inte blir några dunderinlägg precis.

Livet har ju sin gilla gång och jag har det ganska lugnt. Lite deppigt av och till men för det mesta ganska kontrollerat. Trivs inte riktigt på jobbet men hittar inget annat just nu heller så jag får nog bli här ett tag till. Det är ok och drägligt så det är egentligen lugnt. Man vill ju bara hitta något annat innan man får panik och HATAR det. Alltid bäst att göra det i den ordningen.

Hoppas ni alla får en bra midsommar!


Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar