fredag 15 juni 2012

Veckans sista

Nu är det fredag och veckans sista inlägg. Härligt! Jag har inte mycket nytt i tankarna. Helgen känns välbehövlig. Skönt att få vila upp sig.

Träffade en kompis på lunchen igår. En sån där vän som jag max träffar en gång om året. Nu tänkte jag att hon säkert vart gravid sen sist vi sågs sist, men icke. Hon är också 32. Har varit ihop med sin kille i 10 år. Har hus och gifter sig nu i sommar. När jag hör allt det så undrar jag... kan det vara så att de är i samma situation som oss? Inte ett ord om barn nämndes på hela lunchen. Det sägs ju ändå vara en viss procentdel som har dessa problemen så nån mer än jag måste det ju vara! Kanske är hon en av oss? Kanske bloggar hon och kanske läser jag redan hennes blogg utan att veta om det? På något vis kändes det skönt att tänka den tanken och det beror säkert på att jag har känt mig väldigt ensam i detta på sista tiden.

Annars hoppas jag att ni har det bra alla! En extra fin helg önskar jag er :)
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar