måndag 4 juni 2012

Tomma tankar

Det känns tomt inuti just nu. Jag går en morgonpromenad varje morgon som tar ca 30 minuter. Under dessa minuterna brukar tankarna gå till resultat av g-test, ägglossningstest eller annat som handlar om ämnet. Numer har jag inget sådant och rundan känns tom och meningslös. Det har varit skönt att promenera och rensa tankarna men idag blev jag bara ledsen utav det eftersom det liksom inte fanns något att rensa. Kände mig tom och ensam och tyckte det var bättre och få gå där och ha min plan och strategi att tänka på.

Helgen var ok. Vi hade besök av älskades bror med familj och det gick bra. Deras dotter är i samma ålder som vi hade haft ett barn i om det hade gått vägen 2:a missfallet, men under dom omständigheterna gick det ändå bra. Det är svårt att inte härleda deras dotter till de tankarna som inte är så glada liksom men det gick det med. Allt går tydligen och man verkar klara hur mycket som. Det är deppigt men det går typ. Ja, livet på en pinne.

I övrigt är det en kort vecka eftersom jag tagit ledigt torsdag och fredag så det är ju skönt. Jag ska vila och det behöver jag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar