måndag 19 december 2011

Long time

Hej,

Nu är jag tillbaks, pust. Jag blev sjuk i torsdags och fredags så jag var hemma och sen har ju helgen gått i ett. Sjuk var jag ju inte riktigt... jag var deppig och låg med liiite liiite halskänning vilket fick mig att ta två sjukdagar. Jag får så himla dåligt samvete av att göra så men jag är liksom aldrig sjuk så ibland kan jag känna att jag vill vara som alla andra och vara sjuk en gång eller två. Jag får ju inte extra beröm för att jag aldrig är sjuk liksom så nu passade jag på. Jag mår bättre nu. Status i sinnet är lite gladare och jag är ok igen. Laddade lite inför igår när vi hade vänner över på adventsfika varpå den ena är gravid och hade med sig sitt andra barn också, men det gick bra och det var inte så mycket fokus på hennes mage eller barn så jag överlevde. Egentligen är det ju hemskt att man ska behöva känna så i sitt eget hem... man har ju vänner med barn och magar och det är ju svårt att i min ålder isolera sig från dom helt.

Oups, tiden springer iväg. Nu ska jag på möte, skriver mer sen!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar