onsdag 14 december 2011

Skit

Idag är ännu en skit dag. Fan! Det kommer vara så här nu fram till helgen och mensen kommer :( Jag är bara så jävla innerligt ledsen att hela kroppen slokar. Jag har pga detta inte orkat träna mer än en enda gång på två veckor! Grrr, nu är jag barnlös OCH fet! Sådär ja, då ska det minsann gå åt helvete på den fronten också... jag ska försöka träna idag dock.

En av mina närmsta vänner (hon har tre barn) ställde in vår fika idag. Vi har inte setts på jätte länge och jag får känslan att hon undviker mig. Vet inte om det är så men jag tror hon tycker det är jobbigt att ses. Jag är ändå ganska övertygad om att det inte märks på mig att jag är ledsen när vi träffas men ändå. Min andra braiga vän har inte heller hört av sig på lääänge nu. Tror de är gravida och då vill hon säkert inte ringa... jag är ett sånt ufo och ovanpå det så blir jag ju ensam då också :'( usch vad jag blir ledsen.

Till helgen ska vi ha glöggfika hos oss. Vi har bjudit en tjej som väntar sitt andra barn så jag måste stålsätta mig inför det... hon vet dessutom inget om hur vi kämpar att bli gravida. Hon mailade idag och frågade om vi kunde luncha ihop idag men jag avböjde. Orkar liksom knappt tänka på söndag så det går inte... jag är så ledsen och trött att det hade inte fungerat att ses med en gravid fler än en ggr i veckan.

Nästa stålsättare är julen... syrran kommer ju med magen i vädret... shit vad det är jobbigt. Vilken vardag man har numer!!! Det är ju så så jobbigt!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar