måndag 5 december 2011

Måndag i syd

Jaha, så var man tillbaka i verkligheten. Sannerligen att det skulle komma in huuur mycket som helst medans jag varit borta, pust, men nu är det värsta nog bakom mig. Känner att jag betat av en del mail och är på banan igen.

Stockholm är verkligen fint och vi hade det hur trevligt som helst, men det är dock skönt att komma hem! Jag är ju ganska hemmakär (erkänner motvilligt). Vi bodde mitt på drottninggatan, trevligt med shopping och träffa vänner. Ja, det känns som en evighet sedan jag var i vardagen. Tänk så mycket en lite längre helg gör, underbart!

I övrigt har det hänt en del. Jag känner efter som en tok pga ägglossningen som just passerat/passerar. Känner säkert massor men allt är lika säkert inbillning. Jag känner lite smärtor i nedre magen och så, men inget övrigt. Det är nog bara att vänta på mensen till nyår :( det som är så jobbigt är ju att jag vet att min missfallsrisk är så hög, så även om jag får ett pluss är det omöjligt för mig att tro det blir bra för det.

Det blir lite mer och längre inlägg imorgon, nu måste jag jobba jobba jobba.

/C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar