fredag 23 december 2011

Så ja

Nu kom mensen, puh vad jag är lättad!

Igår hade jag världens sämsta dag och det hela slutade med att jag bröt ihop helt och komplett. Hela dagen gick jag och oroade mig och var ledsen att kroppen strulade så och att mensen inte kom igång. Sen skulle jag till verkstan och hämta bilen. Där FALLER jag på en gatsten och slår hål på nya acne jeans och knä, jätte glad och framför allt stiligt gjort... NOT! Jävla skit, jag som ääälskade de jeansen.

Sen åker vi hem, jag med gråten upp över huvudet och på ett jävla humör. Då ser jag att klippanfilten som jag köpt för bara någon månad sen har ett stort hål. Var fan kom det ifrån lixom??? Jag grät ostoppligt och kroppen var helt sönder inombords. Jag bara kände att vi aldrig kommer få barn :( det handlade ju inte om jeansen eller filten... så klart. Jag är helt enkelt så himla ledsen att vi ska ha en jul utan barn. Jag trodde bergsäkert att vi hade barn vid detta laget. Nu räds jag inför nästa jul... shit, den kan ju vara barnlös den med... oj vad detta gör ont. Det är ju helt sjukt. Jag är så så ledsen och det gör så så ont. Hoppas älskade förstår. Det kändes inte bra mot honom igår. Hoppas han förstår att det enda ljus jag har är han. Han gör all skillnad i hela hela världen!

Nu kommer jag snart knalla från jobbet och därmed inte blogga mer förrän nästa år :) Jag ska helt enkelt ha juluppehåll men återkommer när jag är klar med det!

God jul till alla!!!!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar