onsdag 21 december 2011

Orka!

Jävla mens jävel. Varför kommer den inte igång??? Jag fattar inget nu. Sen i måndags har jag endast haft lite lite färgat men absolut inte vad jag brukar kalla mens. Vad är det här? Varför kommer den inte igång nu då? Jag som var så glad över att jag inte hade haft en mellanblödning och nu detta. Ska det aldrig bli som det var innan? Varför gör mig kropp såhär? Det har aldrig varit så här. Det har börjat strula nu efter missfallen men jag begriper inte varför det inta kan bli som innan. Det har ju gått 7 månader nu...

Jag blir så less och nere. Betyder detta att nästa försök inte kommer gå då heller? Vad betyder skiten? Jag känner inte att jag har den hjälp jag behöver. Jag hade behövt få ställa lite frågor till någon :( Att det ska vara så svårt... Nu vill jag bara hem och sura resten av dagen. SKIT!

KOM IGÅNG NU DÅ!!!!!!!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar