torsdag 20 september 2012

...

Nu närmar det sig äntligen slutet av veckan, oj vad det ska bli skönt med helg! Älskade ska bort en sväng men kommer hem lördag kväll så det känns ändå som att vi får en stund ihop också. Saknar alltid honom när han är iväg... finaste mannen <3

I övrigt händer inte så mycket. Jag är inställd på höst, ny träningsrutin och hoppas hoppas nytt jobb också (hoppas verkligen detta....). På så vis försöker jag tänka bort positiva graviditetstest. Hoppas det funkar så jag slipper bli så ledsen som jag blev sist jag fick mens. Det gäller att hålla sig sysselsatt så jag inte funderar för mycket kring att vi misslyckas... Vi får se hur den planen går.

En sak som hände typ i förrgår som gjorde mig typ vansinnig. Vi hade möte på gatan jag bor (vägföreningen) och en jävligt ny och plump granne började prata med mig. Hon verkade ganska trevlig först, men sen sa hon att de hade ett barn på 16 månader. Ok sa jag. Inga konstigheter. "Har ni barn". Nej sa jag och tänkte fortfarande att den frågan också var ok. Sen kommer hennes urkonstiga groda. "Är det på gång snart kanske?" Nej svarade jag väldigt EJ ursäktande och kort. Inget jävla "tyvärr" efter det inte. Hon var ju så dum i huvudet att jag verkligen inte tänkte ursäkta för egen del utan det är ju HON som ska ursäkta en så jävla korkad grej. Vadå på gång kanske? Dumma jävla kärring, ta o hoppa från en bro är du snäll. (Jag är lite hård nu, i know). Jag fattar att hon önskade det så våra barn kunde leka eller nåt, men lägg för fan band på dig din dumma jävla kossa till morsa! GRRRRR...

Nåväl, sånt blir jag bara så arg över och jag hatar när främlingar går in i mitt privatliv. Stay the fuck out woman!

Haha, ok, inser att jag låter väääldigt arg ovan, men det känns mycket bättre nu :)

Kram till alla utom kärringen på gatan. Hon får ingen! Kossa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar