tisdag 18 september 2012

Oh holy Sh*t

Idag är en dag med smärta. Jag tränade på det nya stället och helvete vilket pass! Jag har galet ont i kroppen idag och då brukar det bli värre dag två så jag vet inte hur jag ska komma ur sängen imorgon. Nu köpte vi kort i alla fall så det känns som man är på spåret igen när det gäller vägen mot formen. Detta blir skönt att sysselsätta sig med så tankarna kring alla andra problem kan skingras. Jag vet inte vilka mål jag har, men det är nog att tappa lite i vikt och se starkare ut istället. Känns som det kan funka med denna träningen i alla fall så det är lovande :)

Det är faktiskt först nu jag känner att jag på med på båten igen. Båten som tuffar iväg med mitt liv ombord. Äntligen kan jag känna viss lycka i vardagen och inte endast som en eländig kvinna som mår dåligt för hon inte fixar det "självklara", "livets mening" och allt vad det må vara. Vi får se hur länge det varar, men jag ska givetvis hålla så hårt i detta jag bara kan.

Annars... inget nytt. Ska skicka CV till jobberbjudandet jag fått. Sen var det intervju om 1-2 veckor. Spännande :) Jag hoppas verkligen det kunde vara nåt för mig.


/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar