tisdag 25 september 2012

Dagens

Dagen flyter på som vanligt. Jobbet tuffar på och inget nytt är på gång. Jag får nog svar snart på intervjutiderna för det nya jobbet som jag blev erbjuden att titta närmre på och det ska bli roligt. Jag har byggt upp lite hopp om det och tänker fortfarande att jag givetvis tar det om jag får erbjudandet! Men men, vi får se. Det är ju inte säkert de vill ha mig lika gärna denna gången som de ville förra. Man vet ju aldrig.

Annars är det träning ikväll så jag kommer inte kunna gå resten av veckan. Det blir härligt med lite värk i kroppen :)

Helgen som kommer ska vi på älskades brorsbarns ettårskalas. Hoppas det känns bra och inte jobbigt. Brukar ju vara ok nuförtiden. Smärtan är väl dold i vardagen och får inte titta fram jämt. Kanske lite dålig strategi för det långa loppet, men jag är lite lat när det gäller att ta tag i mina känslor. Beundrar verkligen er som orkar bearbeta känslor aktivt. Tycker nämligen själv det är jätte svårt! Kanske något jag ska bli bättre på...


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar