onsdag 26 september 2012

Det här med ägglossning

Ägglossning är ett helvete för mig. Efter alla missfall har detta förändrats otroligt mycket. Det finns verkligen ett före och efter där. Innan alla missfall  hade jag ingen känning alls kring ägglossning, men nu är det lite allt möjligt. Senaste är att jag mår illa dagarna kring ägglossning. Har googlat på detta, men får inga bra svar på varför det är så. Det har varit så de senaste gångerna och så även denna månad. Det är inte så jag spyr, men jag mår verkligen inte bra. Vagt molande illamånede kring just ägglossningsdagarna. Kan det möjligtvis vara att någon annan känner igen sig? Säkert inte, men man kan ju chansa.

Illamåendet har nu börjat lägga sig och det är ju skönt. Var och tränade igår och det var toppen. Fan vad jobbigt det var! Vi tränade tyngdlyft!!!! Har aldrig någonsin gjort något liknande, men det var faktiskt riktigt kul. Respekt till dom som utövar den sporten alltså. Fan vad tungt och svårt med massor av teknik framför allt.

Annars ska jag och älskade gå på bio ikväll. Det ska bli jätte mysigt :) Älskar dater med mannen...

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar