tisdag 17 april 2012

Äh va fan

Trodde inte det skulle bli fler mellanblödningar... igår kom det blod. Fan också! Det säger mig att min kropp spelar allan och inte kommer vilja samarbeta. Allt är som vanligt alltså. Det är ju inte dags för mens ännu för det går inte. Jag har inte fått prednisolonet än så det går inte med ägglossning eller mens just nu. Det måste vänta ett par veckor till thank you very much. Lägger ju en hel del hopp till den medicinen, men det är allt jag har. Hopp att det ska bli annorlunda denna gången. Jag klamrar mig fast och just nu känns det som att enda anledningen till att jag orkar ett försök till är den medicinen. Jag vet att det inte är bra att hoppas allt för mycket på en enda sak men det är hoppet jag har. Har ju hört så mycket bra om det och många som lyckats... vill ju bara att det ska bli så för mig också... det hinns precis med ett sista försök innan hösten så nu gäller det. Sen blir det ett längre uppehåll och därför är det ju så så viktigt att jag får en chans på just detta försöket. Efter denna ägglossningen är det kört på väldigt långt tid så det stressar ju en hel del... fan.


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar