fredag 13 april 2012

Från ledsen till tom ToR

Det pendlar en del för mig nu. Jag känner mig omotiverad och orkar inte så mycket. Tom är jag. Innan var jag mer ledsen. Är väldigt trött när jag kommer hem. Tyvärr har sömnen påverkats vilket aldrig har hänt förr. Jag vaknar pigg vid 3-4 på natten och sen sover jag bara lite av och till och aldrig djupsömn. Detta gör ju såklart att jag blir så trött att det inte är klokt. Det har varit så hela veckan och nu är det fredag och jag är helt slut. Tänkte ta ett första träningspass i helgen och hoppas lite att det hjälper. Kanske sover bättre om jag får komma tillbaks till träningen igen. Vägde mig idag och till min glädje hade jag inte gått upp allt jag gick ner innan detta hände. Hakar på trenden att hitta en positiv sak varje dag som jag ska tänka på när jag blir ledsen. tror det kan funka för mig också.

Jag och älskade har tagit ett beslut. Det blir inget stort bröllop till sommaren. Vi håller det inom familjen istället. Jag kommer säkert må bra när det beger sig men vägen dig är lång och det känns bara så väldigt dränerande att planera något alls. Jag vill liksom bara inte och både jag och älskade är lättade efter beslutet. Det känns skönt. Kanske blir det fest lite senare i höst i stället. Det hade känts mycket roligare och då kanske jag har orken tillbaks. Det vi orkar är att planera vår bröllopsresa så det gör vi hellre :) Den blir magisk! Berättar mer om planerna senare.

Ja, lite tom men ok tror jag. Glad åt vikten och längtar till träningen. Ska bli så skönt och få komma vidare. Det går lite lättare allt eftersom och nu låg HCG på 7 sist vilket ju är bra. Ett till test om två veckor sen är jag befriad från vården på ett tag. Nu längtar jag bara till ett nytt försök och att testa prednosolon denna gången. Jag har hängt upp mycket kring det läkemedlet och hoppas ju att jag inte blir besviken men det får vi ju se. Tills det går åt helvete nästa gång ska jag försöka leva och längta till prednosolonet :) Det blir toppen!!!

Nu är smilet på och det är fredag! Härligt som fan och det blir trädgårdsfix i helgen :) min och älskades favvosyssla för tillfället.

Ha det fint därute och ta´t lugnt idag.... fredagen den 13 är här!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar