torsdag 26 april 2012

Morgonfrieri har guld i mun :)

Idag har jag och älskade varit tillsammans i tre år <3 Jag friade till honom på nyårsafton 2010 och i morse friade han till mig. Jag blev så glad och det var så härligt med frukost på sängen och rosor. Jag svarade ja såklart ;) Jag tycker det känns jätte bra att jag också fick ett frieri även om jag var först ut. Kanske var han mindre nervös än vad jag var dock :)

Annars träffade jag min vän igår. Jätte mysigt. Vi satt hos oss och snackade. Min trötthet och huvudvärk försvann och det var bara härligt att prata och vara. Hon ska åka iväg nu så det dröjer tills vi ses igen tyvärr. Hon är ju insatt i vår situation och det underlättar tycker jag. Känns skönt att få prata om allt från hjärtat och inte ha masken på sig.

Annars är det ju bästa torsdagen idag och det är ju positivt värre. Jag ska köpa något till älskade på stan idag innan hemgång. Snart är det helg och det ska bli underbart!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar