måndag 16 april 2012

Sömn

Det är så jävla märkligt. Ända sen operationen vaknar jag vid 3 på natten och därefter slumrar jag bara. Detta gäller helg som vardag. Det är så jobbigt och jag är så trött! Efter att jag vaknat kan jag liksom inte uppnå djupsömn igen. Det kan finnas förklaringar kanske... ganska uppenbart, men det märkligaste är ju ändå att älskade upplever exakt samma sak! Vi är galet lika i många avseenden men detta är ju lite sjukt. Sympatiserar han så starkt med mig och det jag upplevt eller är det något i luften vi andas? Ja, jag fattar ingenting.

Ps: Fick ett brev från min underbara läkare på KK som opererade mig. Det som opererades ut var ett foster samt sprucken äggledare. Inget annat var fel i undersökningen av detta. Lättad! Ingen svulst, cancer eller något annat. Min tredje arm eller nåt hittade de heller inte där de letade, hehe, tur ;))

HCG låg sist på 7 så det blir ett till test om två veckor. Läkaren verkar VÄLDIGT noggrann och det känns så tryggt och skönt. Det enda jag funderar på är varför de inte är nöjda med 7??? Tycker själv det är lågt och borde vara ok... tar det som att hon är extra noggrann efter min feldiagnos och att de bara vill försäkra sig. Hoppas ju att jag slipper lämna blod på lab så mycket längre. Hade ju varit skönt att bli helt fri så att säga.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar