onsdag 25 april 2012

Trött

Shit vad jag är trött. Detta med sömnproblemen är så jobbigt. Jag sover inget efter kl 03,00 vilket ju börjar tära lite. Det finns säkert de som sover ännu mindre men jag tar mig friheten att gnälla här på bloggen :) Jag är trött helt enkelt.

Idag var jag förbi lab och lämnade vad jag hoppas är ett sista blodprov. Hoppas nu HCG är på 0 och att jag är fri från detta. Jag är lite orolig känner jag för jag vill ju inte ha fler problem just nu...

Mensen har segat igång lite lite så det är väl nästan i sin ordning. Jag har huvudvärk och lider av detta tillsammans med tröttheten. Inte så muntert kanske... sorry.

Vet inte hur det kommer sig att jag inte längre funderar på våra barnförsök. Kanske har jag inuti mig gett upp en smula. Kanske har jag påbörjat resan att förlika sig med att det inte blir barn alls. Min familj får kanske "bara" bestå av mig och älskade. Kanske är jag bara så jävla trött på hela skiten och inser att jag måste leva resten av livet med allt detta oavsett hur mycket jag önskar något annat. Jag vet inte vad det beror på men jag har ingen lust att fundera på det mer.
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar