tisdag 22 januari 2013

11+1

Inträde i vecka 12 denna veckan. Jisses vad jag har fasat/längtat till denna veckan. Det är en milstolpe utan dess like! Nu är det en dag i taget som gäller och förhoppningsvis kan jag berätta "nyheterna" för min chef nästa vecka. Jag ser verkligen fram emot det. OM något skulle gå fel nu så hade jag behövt att han täcker för mig. Det är massor på mitt bord på jobbet och jag hade aldrig bara kunnat lämna om han inte visst lite bakgrund. Efter det tänkte jag berätta för kollegorna när kub är gjort. Ska bli skönt det med eftersom det snackas mycket om aw snart... Skulle vara skönt att inte behöva ducka den utan att bara kunna ta en jävla juice utan några frågor kring det.

I övrigt mår jag bra! Lite dragningar i magen på kvällarna och lite ömmande bröst plötsligt, men inget som är en stor sak. Allt känns ändå som att det är bra. Ibland får jag sammandragningar när jag ska gå och lägga mig och det är ju ganska obehagligt. Det har jag ju fått vid missfallen också så känslan skrämmer mig även om jag hoppas att det beror på något annat denna gången.

Hoppas bara veckan går bra nu. Hoppas!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar