torsdag 10 januari 2013

En vecka

Idag är det vecka 10. Shit, Inget blod och tvåsiffrigt. Längtar och fasar något oerhört nästa torsdag. Idag är det en vecka dit. Det är VUL på privata kliniken. Orkade inte vänta på nästa ul hos mödravården och nu orkar jag knappt vänta tills torsdag. Jag vill bara få det gjort, men jag kommer vara oändligt nervös nästa vecka kan jag meddela.

Har inga symptom alls längre mer än huvudvärk dag 3 nu. Störigt och påfrestande. Tänkte höra med barnmorskan om jag ska börja med järntabletter kanske... annars känns det inget alls i magen eller så. Allmänt är jag ju lite fet, men det tror jag beror på lite andra saker också. Det blev liksom så när hormonbehandlingen satte igång och sen dess har jag inte blivit av med det och just nu är det inte prio om man säger.

/C




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar