onsdag 9 januari 2013

Torka

Har lite bloggtorka känner jag. Tar det egentligen som ett gott tecken. Det brukar betyda att allt går ok nu.

Urinvägsinfektionen verkar ge med sig, thank god! Så nu är jag typ symptomfri igen. Otäckt det där. Kanske skulle det ha känts något någonstans, men just nu orkar jag inte bry mig allt för mycket. Jag ser bara nästa torsdag i kikaren och VUL som vi då ska på. Överlever jag det, ja då jäklar! Då ska jag på allvar försöka glädjas lite. Imorgon går vi in i tvåsiffrigt! Vecka 10 minsann. Kan inte tro det är sant. Känns bara inget i magen nu så det är läskigt att tänka att det faktiskt är på väg åt rätt håll. Vill så gärna se ett liv en gång till. Hoppas innerligt att det är det som sker på torsdag och inget annat!

Känner att jag varit sjukt ego på senaste och tänker mycket på de bloggar jag följer. Har bara inte haft energi att kommentera... men jag tänker massor på alla mina bloggläsare! Det är märkligt att man bondat så med personer som man inte sett i verkliga livet ens, men så är det verkligen. Det finns inget som gör mig så glad som den tanken. Det är fint och ärligt på något vis. I vissa känns det nästan som jag funnit riktiga vänner! Fint :)

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar