fredag 11 januari 2013

Snart helg

Har så svårt att vara på jobbet. Inget jobbsug alls. Tycker bara tiden ska gå och jag vill fan inte vara här. Jag vill hem och göra det jag vill. Brukar inte ha det såhär, men något i mig vill bara INTE jobba dessa dagar.

Jag och mannen kollade på den där privata kliniken där vi ska göra VUL nästa vecka och såg att de hade fått massor med lediga tider nästa vecka som inte fanns när vi bokade. Vi hade ju tid på torsdagen, men nu bokade vi faktiskt om så vi ska dit redan på tisdagen. Då blir det dessutom utanför arbetstid så det passade ju oss bättre på alla vis. Så nu kan det bli tisdag med en gång tack :)

Annars är det inte många symptom, allt är bra och lugnt med kroppen. Är bara allt bra där inne så har jag verkligen inget att klaga på. Nu ska det bara bli så skönt med helg!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar