måndag 28 januari 2013

Jag och nötskalet

Sitter på helspänn på mitt kontor... Tänkte ju att jag skulle berätta för chefen idag. Jag vill ju gärna berätta innan kub nästa vecka så att han kan ta mina grejer om det nu inte skulle vara goda nyheter på det UL. I så fall behöver han veta för då kommer jag behöva ta lite tid ifrån jobbet. Sist jag skulle berätta om missfallet och operationen så fick jag ju inte ur mig något. Istället svamlade jag något om att jag var sjuk och behövde jobba hemifrån. Summakardemumma av det blev ju att jag endast tog 2 sjukdagar efter operationen när jag i själva verket inte kunde gå upprätt när jag var tillbaks. Det var verkligen inte ultimat för mig och jag önskar att jag hade lyckats ta lite mer tid på mig för återhämtning. Hoppas jag lyckas klämma ur mig det snart. Helst idag så det är överstökat. Det väller in projekt till oss dessutom så jag vill ju inte behöva bli involverad i något som varar längre än augusti. Helst vill jag ju bara fokusera på det jag redan har på mitt bord och som jag vet kommer vara klart till sommaren.

Fattar inte varför jag inte får ur mig det som måste sägas till chefen. Vad fan är jag orolig över? Jag kan inte ens själv fatta det. Skulle ju kunna gissa att det gått fel så många gånger att jag är rädd att involvera folk "redan". Jag gillar ju inte att vara ledsen in public så jag antar att det är något sådant som stör mig...

Ha en fin dag!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar