måndag 14 maj 2012

...

Tiden går och så var det måndag igen. Helgen var som vanligt underbart. Jag och älskade fixade massa hemma och våra möbler från Svenssons i Lammhult kom i fredags :) Det blev jätte fint! Vi var lyckliga och helgen gick allt för fort. Nu är det ju en kort vecka och den långa helgen som kommer ska vi ägna åt att byta panel på en av gavlarna på huset. Skönt när det är gjort! Efter det ligger nämligen en perenn rabatt i prion och den längtar ju jag verkligen till.

Annars händer inte mycket. En konstig sak om älskades mamma. Hon känner ju till vår historia och reagerade märkligt när älskade berättat. Efter det har de ju pratat i stort sett varje vecka. Hon frågar inget om hur vi har det eller hur det går. Hur kan man få ett sådant förtroende och sen inte ens fråga något alls om det? Jag begriper inte... blir lite ledsen när jag tänker på det faktiskt. Snacka om att ha en elefant i rummet som alla ser men ignorerar som fan.

Annars händer det inte så mycket. Sprang 6,5 km igår. Skönt fast än det säkert var ett år sen jag sprang sist. Tycker ändå jag har bra grundkondis och blir lite förvånad att det gick så lätt. Idag blir det en sväng till gymmet, på onsdag spinning och sen gym igen på torsdag.

Vet inte hur jag känner inför detta försöket vi är igång med nu. Förmodligen har det ändå inte blivit något och då är det ju en sommar med uppehåll att se fram emot. Även om jag verkligen inte velat ha ett uppehåll så får jag ju ta det i så fall. Tror nog inte det blivit något :( känner det på mig. Ja, det är ju lite trist. Inför nästa försök ska jag testa akupunktur tänkte jag. Hann ju inte ta tag i det till denna gången så det får vara en livlina till nästa försök. Det är alltid skönt att testa med något nytt inför kommande försök. Varje gång man försöker utan nya hjälpmedel känns det lite extra hopplöst. Har någon tips på akupunktör i malmö med detta som specialitet får ni gärna meddela mig!

Laters! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar