torsdag 24 maj 2012

Stressad...

Jag har typ huuur mycket som att göra på jobbet så jag hinner inte blogga som tidigare. Jag kommer tillbaka, det vet jag, men tills dess blir det lite snabba inlägg istället.

Jag mår ok. Inte helt prima men ok. Jag ska testa imorgon men vet redan att det inte blev något. Vet att mensen kommer vilken sekund som och det är kört. Jag vill ändå testa så jag kan sluta med medicinerna utan att oroa mig att jag gör ett misstag så det är bara ren formalia.

Jag och älskade snackade en del i veckan. Vi är båda ledsna för det som blev denna gången, dvs inget alls. Vi har det båda ganska tungt faktiskt. Vi försöker se glädjen i adoption och det går väl sådär. Lite till och från och upp och ner. Jag vill bara komma förbi denna känslan så jag kan se framåt igen...

Nu ska jag kila iväg och utbilda lite folk, men skriver igen snart!

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha och göra på jobbet... då blir man iallafall lite distraherad och kanske kan tänka lite på annat. Hoppas att du fortsätter att skriva och korta inlägg är lika bra som långa- då vet man att du finns och lever ;-)

    Jag har också testdag imorgon- enligt "gammal cykel" = 26 dagar, så är det dags imorgon. Men jag är väl inte så positiv, haft typiska pms känslor hela veckan- å andra sidan fattade jag inte att jag var gravid förra gången heller, för då trodde jag också att allt jag upplevde innan testet var pms, så jag blev rätt snopen av resultatet. Den gången var jag ju extremt regelbunden, nu halkar det lite hit och dit så jag vet inte vad jag ska tro.

    Jag håller tummarna för dig imorgon oavsett- man vet ju aldrig ;-)

    Kram från Anna i gbg....

    SvaraRadera
  2. Im still here :) men det blir nog lite fokus på andra saker i bloggen. Nu när vi ska vänta så orkar jag inte skriva om samma tjat hela tiden. Ska uppdatera såklart :) Gillar ju bloggen!

    Minus för mig.... fan. Gick det bättre för dig? Jobbigt när cykeln ändrat sig. Det har den för mig också och det känns inte så bra. Numer har jag lite småblödningar och så fast det är nog sen något av missfallen. Man undrar ju om det någon gång ska bli "som förr" igen. Dock fick jag ett plus sist trots mellanblödning så det betyder ju inte att det inte går i alla fall.

    Hoppas ni får en fin helg!

    SvaraRadera