måndag 7 maj 2012

Montag

Så var ny vecka igång... jag är trött men det har varit så himla fint väder att det ändå känns ok. Helgen flöt på bra. Jag var ensam hemma och jag saknade ju såklart älskade jätte mycket. Det blev ett kärt återseende igår när han kom hem :) Själv gjorde jag inte mycket av helgen vilket var balsam för min själ. Jag vilade, åt, solade och grät lite. Det var skönt helt enkelt och det känns som att batterierna är lite laddade i alla fall. Denna vecka är lång men sen blir nästa kort så det är all goooood :)

Idag var första dagen jag tog 2,5 mg prednosolon. Får se om jag märker av det. Än så länge känns inget annorlunda. Ägglossning borde inträffa i denna veckan men vi får se hur min kropp har det. Hoppas den är återställd i alla fall. I övrigt så har jag inget hopp om att det skulle leda till ett pluss denna gången så det blir nog inte något förräns tidigast till hösten. Det får ju duga det också men det känns lite jobbigt tycker jag. Jag önskar att 2012 skulle kunna generera fler försök för då hade vi haft en chans att lyckas i alla fall. Detta känns lite för kort om tid och jag tror inte min kropp är redo än... nä, denna gången blir det nog inget.

Annars är det hög tid att ta tag i min träning. Jag behöver komma tillbaka till mig själv igen och det gör jag bra genom träning. Just nu har jag ju legat på latsidan ett tag men jag vill verkligen komma igen. Det blir spinning idag och imorgon, gym på torsdag och en liten löprunda i sakta mak till helgen. Blir jag inte tjock om magen till bröllopet så kan jag ju lika gärna vara smal.

Annars, inget nytt. Allt är som vanligt och det händer nästan inget alls...

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar