fredag 25 maj 2012

Ofrivilligt barnlösas dag

Denna infaller ju imorgon och då ska vi ju alla skriva något i våra inlägg om detta tycker jag. Eftersom älskade fyller år och vi ska iväg är det oklart om jag har möjlighet att göra det så jag vill i förväg lobba för detta klippet. Det kunde lika gärna varit jag som pratade OM jag var lika modig som denna tjejen. Jag döljer inget och det är inte därför jag inte kan prata om det för egen del. Jag blir helt enkelt för ledsen för att prata om det och gråter VARJE gång. Därför klarar jag inte det. Om jag bara kunde så hade jag velat.... Hon är så stark helt enkelt och jag beundrar hennes mod och styrka! Att prata om något som berör i den graden och ändå lyckas hålla minen och inte bryta ihop... önskar jag kunde det jag också.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar