måndag 8 oktober 2012

...

Sitter på jobbet och inser väldigt klart och tydligt att jag är helt knäckt. Jesus vad dåligt jag har det inombords just nu. Försöker fundera ut hur jag ska orka, men kommer inte fram till hur det ska gå till. Hur ska jag tänka och hur kan jag lugna mig inne i själen? Ingen mens än och det bara känns för hemskt. Mest därför att jag nu väntar missfall snarare än mens. Det är en väldigt stark magkänsla jag har. Jag har ju trots allt varit gravid ett par gånger och nu tror jag det är sådär igen. Jag känner det i sinnet liksom. Trots allt detta så märker nog ingen något här på jobbet. Jag är förklädd och det funkar varje gång. Inuti går jag däremot sönder. Inuti är jag redan trasig. Ser bilder på fb som alla postar på glada barn och familjer med fler än två medlemmar. Orkar inte mer. Vill bara skrika åt alla dessa människor att de ska låta mig vara ifred och ta bort dem på fb. Vill bara vara lika onormal som jag är egentligen och inte låtsas mer. Onormal som inte kan få en familj. Jag känner mig så jävla utanför :´(

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar