tisdag 23 oktober 2012

Dålig känsla

.... fan. Tror inte jag får jobbet. Det har blivit tyst från dem nu så jag misstänker att de pratar lön och avtal med den andre. Jävla skit fan! De vill säkra den personen innan de meddelar mig och hålla mig kvar lite såhär on the side tills de signat. Hatar att jag bara vet sånt och känner det på mig. Skönt det hade varit att inte veta tills man får besked. Istället är jag nu allmänt irriterad, vill mer aktivt byta jobb och är missnöjd med min arbetsplats. Hade ju varit bättre att bara inte få erbjudandet från början i så fall för då knallade det på sin gilla gång och jag var ok. Nu vill jag bara byta. Är så trött på mina kollegor och detta stället. Fan igen. Måste nog aktivt söka mig bort istället. Skit.

/C


1 kommentar:

  1. Jag förstår att väntan på besked är jobbig, men det behöver ju inte vara ett dåligt besked, de kanske bara har mycket att göra. Ge inte upp hoppet än! Tänker på dig! Kram

    SvaraRadera