torsdag 4 oktober 2012

Desperat

I desperat jakt att få hjälp med våra missfall och graviditeter har jag nu fått nys om något. Det görs en studie på upprepade tidiga missfall på Södra Älvsborgssjukhus av en Lennart Blomqvist. Shit! Det stämmer ju helt in på oss! En bit att resa i så fall, men vad gör man inte! Hur som så ringde jag deras gynmottagning och frågade vart jag skulle vända mig och det verkar som de kan ta emot oss i studien! De har fått jättefina resultat och många har fått sina efterlängtade barn i samband med studien. Jag trodde hon skulle garva i luren och verkligen inte att vi kunde vara aktuella. Jag tror de söker ytterligare 100 par.... Så min bloggläsare S, hör med dom!!!! Hör av dig om du inte hittar det på nätet, men ring gyn på det sjukhuset så vet de vad du talar om.

Kram <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar