torsdag 22 november 2012

Award

 Jag har fått en award :) Tack Längtan!!! Det är roligt i allt det sorgliga att vi är många som hittat stöd och tröst hos varandra!
 



 Jag vill nominera:
1) Miss adapted som ger mig trygghet att det finns saker utanför barnalängtan som är fint i livet. Ibland får man bredare perspektiv än vad man har här i denna bubblan =nyttigt!
2) Allting går som jag hoppas så oändligt mycket för dessa dagar.
3) Blod är tjockare än vatten som verkligen ger perspektivet att önskan om mamma är långt större än önskan att få vara mammaledig :) Gillar inställningen!
4) Popcorn som ger lite ljus på andra sidan allt jag är inne i. Uppfriskande!

Min sista hade varit Längtan som jag fick nomineringen av.... men hon vill kanske inte göra den igen så jag nöjer mig med 4 :)




Reglerna för utmärkelsen är

1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg



3 kommentarer:

  1. men oj, gulle du, det är min första award nånsin :) och särskilt glad blir jag såklart av att min blogg hjälper dig att finna trygghet och se nån form av ljus i mörkret. ska bli bättre både på att blogga och att kommentera hos andra framöver! har exv. inte kunnat önska dig lycka till inför äggplocket eftersom jag har haft fullt upp med att hålla tummarna - och det hjälpte ju, gjorde det inte? ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad gulligt av dig!! Trodde jag inte, kul att se att någon läser min blogg och att du t.o.m. tycker att den är lite inspirerande =))) TACK!!

    SvaraRadera
  3. Åh, tack, vad gullig du är! Jag som typ har lagt ner min blogg, jag får väl börja skriva igen då! ;-) Kram på dig!

    SvaraRadera