måndag 12 november 2012

Sjuk

Idag är jag hemma sjuk. Vaknade med jätte ont i halsen :(

Mensen kom nästan som den skulle. Istället för fredags så kom den igång i lördags. Denna innebär att jag påbörjade Gonal f sprutorna i söndags. Nu är vi på väg och vi hinner ett försök just innan vi åker till Stockholm. Skönt att mensen inte strulade i alla fall. Sprutan var enkel att ta och kändes knappt. Än så länge känner jag inget heller. Jag och älskade har haft en fin helg och vi pratar mycket om allt som nu ska bli och funderar mycket kring hur det ska gå. Önskar bara att jag kunde vara lite mer positiv kring detta IVFförsök. Jag är ju i alla fall glad att vi gör något alls. Efter detta, om det inte går, så ska vi kolla den äggledare jag har kvar och se att den är ok. Sen försöker vi ytterligare på egen hand ett tag i väntan på RMC för att se om vi kan få våra tre försök via dom. Det känns som en plan i alla fall och vi kan spara ihop lite pengar igen.

Idag ska vi ha vårt första möte med kommunen om adoption. Detta har jag fortfarande inte vant mig vid, men det blir bra att komma igång i alla fall. Jag ska försöka vänja mig vid tanken över tid och hoppas jag kan det också. Jag har verkligen blandade känslor kring det ämnet än så länge.

Fin vecka till er alla!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar