onsdag 7 november 2012

Onsdag

Idag är det mitt i veckan och jag ska träna. Har grym träningsverk sen i måndags, men det finns ingen nåd :) Bara att köra på.

I övrigt så är jag så in i skogen sugen på nytt jobb. Ska kolla lite en dag i veckan och se om jag kan söka något. Det verkligen kliar i fingrarna och jag vill byta typ nu!

Annars är det väl som när jag skrev sist. Inte så jävla bra helt enkelt. Hoppas på mens på fredag, men det är allt jag kan hoppas på dessa dagar. Lite nervös inför läkarbesöket på fredag. Hoppas allt ser ok ut att påbörja behandlingen  i alla fall... så jävla synd, men jag tror inte på behandlingen. Vet inte varför, men hela grejen att vi blir gravida spökar lite. Läste någonstans att det endast blir befruktning och positivt test när det perfekta ägget hittat den perfekta spermien. Fan. Om det verkligen är så så är ju inte IVF vår grej precis, men nu får vi ju ge det en chans.

Älskade fick sms av sin mamma i morse innan 07,00. Hon ville "bara" meddela att älskades kusin har fått barn. Vi kände inte ens till att hon var gravid. Behövde svärmor verkligen skicka ett sånt sms över huvud taget och särskilt från sängkanten? Vad tänkte hon? Hon vet för övrigt om att vi har problem på den fronten. Seriöst, kl 07,00!!!!! Jag blir så jävla förbannad. Var fan är hänsynen????

Nästa vecka har vi vårt första möte med kommunen och resan att adoptera börjar. Behöver jag säga att det är med blandade känslor? Shit. Är vi redan på adoptionsstigen? Tänk, ingen vi känner vet det. Ingen vet att vi står inför just det stora beslutet i dessa dagar.

*Sorg*

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar