torsdag 8 november 2012

Hej,

Hej hej, här är det mesta som vanligt. Igår innan träningen blödde det lite, men ingen stadig mens utan sen dess kommer inget, men jag får ta det som ett gott tecken att mensen kanske ändå är på gång...man får glädja sig åt det lilla helt enkelt. Hoppas den kommer igång som den ska senast imorgon. Då är ju cykeln tillbaks på 27 dagar och jag känner mig lugnare. Jag ska ju till IVFkliniken imorgon fm och det ska ju bli spännande men också ganska läskigt. De ska undersöka och sen ska vi gå igenom medicineringen.

I övrigt så händer det inte mycket. Inga fler mess från älskades mamma, thank god. Tränade igår och det var ett underbart pass!!! Jobbigt, mycket flås och härligt långt. Jag tror jag är kär i min nya träningsform <3
Tyvärr har jag lite ont i halsen idag, men nu är det lugnt tills lördag. Hoppas jag inte blir sjuk så jag inte kan träna då. Just nu är det detta som tar mig igenom dagarna och ger mig lite glädje.

Ha det!
/C




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar