tisdag 11 oktober 2011

Hej!
Ja då var det tisdag och igår var sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar *sorg*, nä, men inte för jag tittat slaviskt, mest för att Maria Montazami varit så rar i rutan ;) Ikväll blir det istället Despan, bra det me!

Kanske lite återhämtning till helgen redan för då ska vi nämligen titta på min älskades brors lilla mirakel... sådär känner jag. Så tråkigt att behöva känna sig så missunsam, det klär man liksom inte i alls. Det är helt olikt mig och jag trivs inte med att ha det så.

När jag kom hem från innebandyn igår hade älskade köpt ägglossningstest (han e så fin och omtänksam... eller så vill han inte ligga lika intensivt som vi gjort när vi inte vetat helt säkert... hmmmm, hehe) som vi ska köra denna gången. Efter att det gick så himla lätt de andra gångerna har vi nu inte lyckats på två månader så nu kör vi med testet för säkerhets skull. Kanske har man nu blivit en i statistiken som helt enkelt inte blir gravida, härligt.... fan. Hoppas det går denna gången och att vi får behålla det lilla livet. I annat fall kanske vi åtminstone kunde få IVF om det behövs. I dagsläget får vi inte det eftersom vi blir gravida i första läget ändå, its a loose/loose verkar det som. Stickan, om jag kunde tyda den rätt i morse, säger mig att det blir ligga ikväll, hehe, helt ok med mig ;)

Idag efter jobbet ska jag fika med en av de mest speciella vännerna. Nämligen en som vet vår historia! Vi har nämligen valt att inte berätta för någon, men denna lilla kära vän till mig vet, så det ska bli extra skoj att ses med henne och få prata av sig lite. Hon har nämligen själva haft ett missfall så hon kan på något vis relatera till mina upplevelser.

Kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar