fredag 21 oktober 2011

Transportsträcka slut!

Åh, fredag, ljuvliga fredag :) Nu är transporten till helgen slut och det ska bli underbart! Jag älskar helg och att få tillbringa hela dagar med älskade. Det gör mig så lycklig att jag har svårt att skriva något om barnlösheten idag. Den finns ju där än men det är inget jag kan göra. Det bästa som kan göra är att njuta av min tid med älskade, så det ska jag minsann.

Vi renoverar lite till hemma (tar aldrig slut det där) och det ska bli kul att se resultatet nu. Tvättstugan är det som stått på tur och det är det sista rummet i huset att göra vid. Älskade, som är så duktig, har snickrat vääärldens finaste skomöbel till mig/oss (mest mig, hehe) som jag fått designa och den blev klar igår och sååå fin! Nu är det ny bänkskiva och vask som gäller sen är det klart. Skönt att kunna gräva ner sig i projekt som får en att tänka på annat.

Status idag; helt ok faktiskt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar