fredag 28 oktober 2011

Vankas helg, inget bus, bara godis :)

Ja då är det fredag. Inte liiika peppad inför helgen som jag brukar då min älskade ska hem till sin familj denna helgen. Han hjälper sin mamma och bygger lite, så snäll och kär han e :) Han ska även dit nästa helg och då till en barndomsväns kalas också så nu är det flera helger vi inte bara har och får njuta av varandra. Låter ju helt sjukt men jag saknar honom så mycket så fort han inte är hemma hos mig. Jag mår liksom absolut bäst när jag har honom hos mig. Då kan jag vila och återhämta mig! Nu får jag nöja mig med de fina kisarna istället... ja, de ersätter ju inte så bra men de är där i alla fall och sover så gärna skeden med mig. Lite gosigt det också.

Men, i helgen blir det säkert massa ungar som ringer på och hotar med bus eller godis så det är ju en toppen anledning att köpa hem ett kilo lösgodis :) så blir det nog lite till mig också, hehe.

Status annars idag är väl ok. Lite ledsen i kanterna men det går framåt. Har sörjt färdigt över mensen och nu hoppas jag att det går nästa gång istället. Håller MYCKET hårt i tanken att nu när det tagit lite tid betyder det att det verkligen blir nästa gång och då inte fler missfall heller.

Hoppas alla ni som kämpar på med barnlösheten får en lite extra bra helg denna helgen. Vet inte varför men när man läser runt på bloggar så känner jag att alla förtjänar en helg utöver det vanliga denna gången. Alla ni som fått + på stickan... håller tummarna för er och njut!!! Jag tillsammans med er andra som bara får - just nu...fight back! Vi sitter inne med huuuur mycket styrka som helst ;)



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar