tisdag 10 juli 2012

Nästa gång i fjärran

Har funderat lite (pytte lite) kring framtida barnförsök... har en känsla av att går det så går det. Kanske inte hjälper så mycket med de mediciner man skrivit ut till mig. Prednosolonet tar jag gärna (det tror jag ändå kan hjälpa mot just missfall i alla fall) men de blodförtunnande sprutorna vet jag inte. Jag har ju inte fått en sån diagnos egentligen. Samma sak med crinone... de satte liksom in lite olika preparat till min "tröst" men det är inte så att det finns en diagnos som är anledningen. Kanske bara ska strunta i sånt trams nästa gång och bara köra på vinst eller förlust. Ibland tror jag bara att alla mediciner fuckar up hormonnnivåerna eller nåt och gör det besvärligt. Kanske är lika bra att testa utan en gång, det kan ju inte skada (mer än vanligt alltså). Gången efter kan jag ju testa med alla mediciner igen... Jag har ju några år på mig att försöka lite olika tekniker.

Tankar som i övrigt gör detta till en fin dag: Jag älskar min plats på jorden, med älskade och i vårt hus <3

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar