måndag 23 juli 2012

Semesterkänsla

Äntligen kom det fina vädret i helgen. Jag och älskade har haft det underbart! Vi har ätit och druckit gott, strosat på stan och badat i havet. Inget som har med vår relation till varandra att göra kunde bli bättre. Med honom lever jag i en dröm! Underbart med tid tillsammans. Nu längtar jag efter semestern nåt oerhört. En vecka ledigt, sen bröllop, därefter en resa med äventyr och paradisstränder och sen en veckas återhämtning i hemmet. Kunde ju inte bli bättre!

Annars knallar det på. Är ganska trött på jobbet och det går segt. Funderar fortfarande på att söka mig till nya jaktmarker (nytt jobb alltså).

Efter att vi varit på stan i helgen pratade vi lite om vår önskan och längtan att få bilda familj. Det blir ganska uppenbart efter en dag på stan och alla barn överallt. Älskade tyckte det blir fler barn för varje år som går. Det är nog så att det blir värre ju äldre man blir i alla fall. Det känns bra att prata med älskade. Vi har blivit bättre på det med tiden. Tycker nog det var väldigt tyst mellan oss i början av dessa problem, men nu pratar vi mer utan att bli ledsna och gråta i alla fall. Vi kan prata mer sakligt och det är bra för oss. Han är så bra han.... min älskade.




Höres!
Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar