onsdag 19 december 2012

Ännu en dag

Och nu är julledigheten runt hörnet! Igår tog vi in julgranen och slog in klapparna. Vi har det fint hemma hos oss tycker jag :) Min man är så fin och jag är så lycklig med honom! Han är den av oss som kommer ihåg att vattna pelargonerna som övervintrar i garaget. Han har styr på det mesta han ;) Fina älskade. Massa vuxenpoäng också med övervintrade växter, i know :)

Annars är det inget nytt. Lite stressad av jobbet. Massor som ska hinnas med dessa dagarna. Än så länge inget blod och nu är vi en dag närmre VUL. Det börjar bli greppbart. Har tyckt att jag känt lite illamående av och till vissa dagar, men nu har jag för mig att det har avtagit igen. Fan. Vill helst av allt bara ha alla tecken och krämpor som finns. Önskar mig så mycket mer av den vara än jag har.... fan. Hoppas att det inte betyder något. Ska återigen slå upp mina bokmärken i bloggen där många säger att de inte hade symptom. Måste påminna mig om att det kan vara ok ändå.


Nu måste jag återgå så det blir bara en snabb liten update idag.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar