fredag 7 december 2012

Glömde!

Missade att berätta att jag och älskade ska till RMC nu om en liten stund!!!! Fy vad jag är nervös. Efter våra brev ville klinikchefen ses och prata om allt. Lite schysst ändå, men klart lite för sent på sitt sätt. Det var ju i april så nu har det ju gått massor med tid sen de borde hört av sig kan man ju tycka.

Vad vi vill med mötet: Få omvärderat vår situation och FÅ våra landstingsfinansierade IVF försök som vi HAR RÄTT TILL! Jag vill dessutom ge några doktorer en känga, men jag ska hålla det snyggt ;) Det viktiga är att vi kommer i nån slags jävla IVF kö och får rätt till hjälp som vi betalar skatt för. Jag har hört om flera med upprepade missfall som får hjälp med IVF hos RMC så deras besked till oss att vi INTE skulle få IVF tänker jag i första hand klaga på. De får helt enkelt prioritera oss nu tycker jag.

Hoppas det går bra i alla fall. Hatar det stället.... får sån jävla ångest av att bara sätta min fot där. Vill inte...

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar