fredag 14 december 2012

Stor dag

Idag är ett stort delmål. För det första är ju alltid fredagar delmål för de är så härliga, för det andra är det nu bara en vecka till VUL. Jag har också ett möte långväga idag och jag har varit orolig att det skulle blöda innan mötet så jag behövde ställa in. Mötet har jag nämligen redan skjutit på två ggr pga möten med kliniken så jag har verkligen hoppats att jag nu kommer iväg. Det hade varit ett jätte skönt sätt att avsluta veckan på, blodfri och med mötet bakom mig. Snälla någon, gör att det blir så!

Helgen blir lugn och jag ska fixa de sista julklapparna. Kanske ska jag och älskade bygga formar som vi ska gjuta nya fönsterkarmar i och till slut också köksbänkskiva. Det bli att lära sig lite om betong helt enkelt. Lite julbak kanske också hinns med :) Älskade vill gärna göra ischoklad.

På jobbet går det för tillfället ganska bra! Jag hinner med massor. Tror att jag inombords vet att det kan bli hackigt om det händer något som inte ska hända så omedvetet har jag ett jävla tempo i allt jag gör. Dessutom en hiskelig disciplin som inte alltid infinner sig hela veckan lång.

Trevlig helg!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar