torsdag 20 december 2012

Lite vissen idag

Känner mig helt nere. Tror det är morgondagen som ställer till det. Jag är jätte nervös inför VUL imorgon och jag känner mig helt nere. Vill inte ha dåliga besked såhär vid jul. Det är så sorgligt. Tyvärr har jag en dålig vibb... Känns liksom som att det gick bra ett tag, men nu har jag känslan av att allt avstannat :( Jag blir så less. Frågan är om de kan se så mycket imorgon. Det är ju för tidigt egentligen. Imorgon är det bara vecka 5+4. Känner inte att jag har så mycket hopp tyvärr utan är bara helt stålsatt. Vet bara inte hur julen kommer kännas i och med allt detta. Skit förmodligen. Tredje julen som bara är skit. Orka liksom!

Efter detta får det bli landstingsförsök. Jag och älskade måste ta det lugnt med ekonomin. Vi snackade om det igår och det får nog bli så. Det var ett jävligt dyrt 2012 för vår del. IVF och bröllopsresa tog sin del av kontot kan man ju säga. Det jobbiga med landstingsförsöken är att vi då måste genomgå hormonstimuleringen, alla sprutorna och själva äggplocket igen. Det var inte värst farligt, men det var ju inte härligt heller precis. Tror inte äggen hos den privata kliniken går att överföra till RMC och dessutom vill man ju hellre göra ett färskförsök hos RMC än ett FET med de äggen som kliniken har.

Ja, så är det i alla fall. Låg som ett bottennapp idag. Vaknade och bara kände att det var på detta viset idag. Dessutom kollade jag upp mitt nya älskade gym som jag haft som tröstpris om i fall allt skiter sig. De har höjt årsavgiften till 7000 kr!!! Vete fan om nåt gym i hela världen kan få så mycket pengar av mig. Det är liksom ett halvt FET hos kliniken...

Kram

2 kommentarer:

  1. Har inget vettigt att säga, vill bara ge dig lite ork och säga att jag hoppas att dagen går fort och att morgondagen kommer med positiva besked.

    SvaraRadera