fredag 21 december 2012

Hjärta!!!!!

Och det slog! Det var det vackraste jag sett... tårarna började rinna och vi fick titta jätte länge och sen fick vi lilla bilden med oss hem :) Vår jul kunde inte starta bättre och vilken julklapp vi fått!

Oavsett hur det går nu så vet jag att det en gång fanns ett hjärta! Detta har tagit bort så mycket av min framtidsoro och jag har nu istället framtidstro! För första gången på över 2 år.... magiskt!

Skriver nog inte mer innan jul nu utan vi hörs nästa år! Hoppas alla får en god jul, ett gott slut och för er som kämpar.... VÄRLDENS bästa 2013.

Kram

8 kommentarer:

  1. Whohooooooo!!!! Får rysningar!! Vad roligt- så glad för dig/er! Vilken julklapp :-) Grattis grattis grattis!!!

    GOD JUL!!!!!!!

    Kramar
    Anna i gbg...

    SvaraRadera
  2. :-):-):-)/Andrea

    SvaraRadera
  3. Åh va glad jag blir för er skull. God jul!

    SvaraRadera
  4. Underbart!!!!! Ha nu en riktigt trevlig jul och försök glädjas åt den här tidiga julklappen.

    SvaraRadera
  5. Vilka fantastiska nyheter! Har följt dig länge men inte kommenterat tidigare men kunde inte låta bli nu. Jag håller mina tummar att det får fortsätta med goda nyheter lång tid framöver. Jag önskar dig en god jul och hoppas att du nu kan njuta lite av den.
    /Maria i Malmö

    SvaraRadera
  6. Tänkte på dig igår och jag blir så glad när jag ser ditt inlägg. Försök även om det är skitsvårt att njuta lite just nu!

    hoppas ni får en bra jul alla tre...
    många kramar

    SvaraRadera
  7. Grattis!!!! Gud vilken fantastisk underbar julklapp!! Jag blir rörd och väldigt väldigt glad för eran skull!! Kramar!

    SvaraRadera
  8. Åh, det här har jag missat! Stort grattis!!!! Är sååå glad för er skull! Håller alla tummar och tår för att lilla pyret vill stanna kvar!

    SvaraRadera