fredag 25 november 2011

Blandad

Idag är det lite blandade känslor. Jag är fruktansvärt arg på läkaren igår. Mer arg än ledsen just nu och det är bättre. Avskyr att vara ledsen och klen. Nä, nu är jag arg och stark (men ledsen inuti såklart..)
Det enda jag tänker på som var bra och vettigt var hennes förklaring kring mellanblödningen. Hoppas idioten har rätt om det i alla fall. I så fall märker jag ju när kroppen är på G igen och det verkar ju inte vara riktigt ännu. Det som känns värst är att jag inte fick en bra känsla av de andra frågorna jag hade så känslan är inte att jag kan lägga mina frågor på hyllan så länge eller bakom mig. Om hon bara kunde behandlat mig som en vanlig människa så hade nog svaren och frågorna kunnat få vila lite över julen men nu känns det inte så. Istället är jag desperat efter min journal så jag kan titta i den (läs googla ihjäl mig på alla värdena).

Förutom katastrofen igår så kom sotaren idag! Han hade fått ett återbud så nu jävlar ska det eldas i advent ;) Vi blev så glada och det ska bli så mysigt! Jag och älskade ska mysa till sprakande brasa med lussekatter till, hurra!

I övrigt, igår ringde "bästa kompisen" som jag skrivit om innan. Typiskt att hon ringer nu BARA för att hon och hennes man ska separera. Jag vet att det är en stor sak men det handlar verkligen ALLTID om henne och jag är så trött på det. Inte konstigt att jag inte känner att det finns utrymme att berätta något om mig och vad som händer i mitt liv. Finns inte på kartan. Hon är så egoistisk! Hon har inte hört av sig sedan i somras men nu passade det. Jag orkar inte höra på hennes ält om deras relation. Jag mår bara dåligt av det. Sen är det nog så att min stubin har brunnit ner en bit så jag orkar med mycket mindre än hon är van vid så det överraskar säkert henne...

Massor att göra på jobbet shit alltså... måste fortsätta här med mina projekt annars hinner jag inte med allt jag ska tills dagens slut.

Trevlig helg folks :)
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar