onsdag 23 november 2011

Som jag trott...

...så kom ju mensen idag :(( Oavsett att jag VETAT att det skulle bli så så blev jag super besviken. Jävla skit! Tänkte igår när jag skulle sova att OM jag inte får mens imorgon, tänk, då kan jag ta ett gravtest. Och tänk OM testet skulle vara ett +!!! Största härligaste överraskningen till jul... men nu blir det ju inte så. Sen ringer ju läkaren imorgon och jag vet fortfarande inte vad jag ska säga till henne... någon som har bra frågor man bör ställa? Tänkte kolla vart mina journaler tagit vägen samt försöka få lite svar på olika värden från utredningen men annars vet jag knappt. Fiska efter en plan. Om vi inte är gravida till mars nästa år tex. vad gör vi då? En plan tack! Funderade på att ta lite bisolvon på vinst eller förlust inför nästa försök. Kan ju inte skada... annars har jag inga planer :( jag vill egentligen bara vara hemma och gråta, känns som det behövs idag.


Sen är jag arg på ett råd jag fick som nog är ett vanligt råd. Det här med att vänta efter missfall innan man försöker igen. Jo tack, efter sista missfallet väntade vi... det är bara det att vi väntar fortfarande!!!! Vad var det för skitsnack! Tror inte det gjorde oss något gott. Nu verkar ju kroppen ha glömt det lilla den fattade i början, dvs att bli gravid över huvudtaget. Tror nog att kroppen blir gravid när den är redo och det hjälper inte att vänta. Tror bara min kropp tappade bort sig på vägen istället. Nä, jag kommer aldrig mer vänta, det vet jag i alla fall.


/C






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar