torsdag 24 november 2011

Läkaren

Nu är det nedräkning tills läkaren ska ringa. Lång sådan med tanke på att hon inte ringer förrän mellan 13-14. Hoppas ju på att få något gjort tiden däremellan. Det är lättare sagt än gjort men jag ska försöka.

Älskade är den finaste mannen. Igår fattade han papper och penna för att skriva upp saker till mig vad jag ska ta upp med läkaren. Han är bara bästa killen! Han vet att jag fasar för samtalet och har propsat på flera gånger att det är bättre de ringer honom istället för mig. Han är den mest omtänksamma i hela världen. Dessutom tog vi världens mysigaste sovmorgon imorse och han körde mig till jobbet så jag slapp bussen. Vilken man jag har! Jag älskar honom SÅ HIMLA MYCKET! Det är lycka det :)

Nu är det fika med jobbet men jag återkommer efter samtalet med läkaren...

Laters


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar